ZWROT ONLINE (dot. tylko wysyłek):

!PROSIMY NIE WYSYŁAĆ ZWROTÓW PRZEZ POCZTĘ POLSKĄ!

Niestety, z uwagi na niedostarczanie paczek przez kurierów pocztex nie możemy zagwarantować, że paczki do nas dotrą. W związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli paczka nie zostanie dostarczona.

Polecamy Kuriera InPost, DPD lub stronę wygodne zwroty: https://wygodnezwroty.pl/modaitaliana

Klient ma 14 dni na zwrot towaru. Nie ponosimy kosztu wysyłek w przypadku zwrotu. Prosimy o przemyślane zakupy.
 

Do paczki trzeba dołączyć

-PARAGON

-Nazwa z Facebooka

-Numer konta i dane na który mamy odesłać pieniądze

 

Paczkę proszę wysłać na adres naszego magazynu:

Moda Italiana Olga e Roberto

42-209 Częstochowa,

Batalionów Chłopskich 138

731 300 323

modaitalianaoer@gmail.com

 

Zamówienia można składać:

-Podczas trwania Live

-W wiadomości prywatnej

•Zakupy podczas Live/komentarz pod postem:

Piszemy komentarz z wybranym produktem – my informujemy czy udało się zarezerwować towar - liczy się kolejność komentarzy, która jest widoczna u nas.

-Po transmisji prosimy o wiadomość prywatną z potwierdzeniem zakupu - bez tego po Live paczka zostanie anulowana

-W wiadomości ustalamy czy finalizujemy zamówienie, czy robimy otwartą paczkę (aktualnie jest możliwość otwartej paczki przez 3 DNI)

-Na przelew czekamy 24 h od wysłania podsumowania, jeśli przelewu nie będzie zwalniamy towar

-Z zapłatą za zamówione rzeczy, klient musi czekać na nasze podsumowanie, jeśli Klient sam robi podliczenie zakupów i płaci za nie bez całkowitego podsumowania przez nas wcześniej, odsyłamy pieniądze na konto, ponieważ rzeczy, które zamówił mogą być już niedostępne

 

•Dane potrzebne do wysyłki:

-Imię i Nazwisko,

-adres wysyłki / numer paczkomatu,

-numer telefonu,

-adres e-mail

 

•Koszty wysyłek:

Paczkomat InPost: 14 zł

Kurier InPost: 17 zł

Kurier za pobraniem InPost: 20 zł

 

Zamówienia realizowane są w ciagu 2-3 dni roboczych.

•W razie pytań dot. zamówień, wysyłek itd. prosimy o wiadomość prywatną lub kontakt pod numerem 731 300 323

 

Sklepy stacjonarne:

•Rzeczy zamówione na dany sklep są dowiezione w ciągu 2/3 dni roboczych, jednak prosimy o wiadomość prywatną w celu ustalenia np. W jakich godzinach będzie dostępny produkt, czy będzie dostępny danego dnia.

•Zamówienia są odłożone na danym sklepie 5 dni, jeśli nie zostaną odebrane zostają zwolnione.

•Zwrot przy zakupach stacjonarnych: Klient ma możliwość zwrotu w ciągu 7 dni wraz z paragonem. Zwrotu można dokonać w sklepie, w którym zostały zrobione zakupy.

 

Zakupy na transmisji/w komentarzu/w wiadomości prywatnej jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Dziękujemy

Zapisz się do newslettera
Bądź na bieżąco z nowościami i okazjami
Sklep na platformie
Selmo