ZWROT ONLINE (dot. tylko wysyłek):
!PROSIMY NIE WYSYŁAĆ ZWROTÓW PRZEZ POCZTĘ POLSKĄ!
Niestety, z uwagi na niedostarczanie paczek przez kurierów pocztex nie możemy zagwarantować, że paczki do nas dotrą. W związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli paczka nie zostanie dostarczona.
Polecamy Kuriera InPost, DPD lub stronę wygodne zwroty: https://wygodnezwroty.pl/modaitaliana
Klient ma 14 dni na zwrot towaru. Nie ponosimy kosztu wysyłek w przypadku zwrotu. Prosimy o przemyślane zakupy.
Do paczki trzeba dołączyć
-PARAGON
-Nazwa z Facebooka
-Numer konta i dane na który mamy odesłać pieniądze
Paczkę proszę wysłać na adres naszego magazynu:
Moda Italiana Olga e Roberto
42-209 Częstochowa,
Batalionów Chłopskich 138
731 300 323
Zamówienia można składać:
-Podczas trwania Live
-W wiadomości prywatnej
•Zakupy podczas Live/komentarz pod postem:
Piszemy komentarz z wybranym produktem – my informujemy czy udało się zarezerwować towar - liczy się kolejność komentarzy, która jest widoczna u nas.
-Po transmisji prosimy o wiadomość prywatną z potwierdzeniem zakupu - bez tego po Live paczka zostanie anulowana
-W wiadomości ustalamy czy finalizujemy zamówienie, czy robimy otwartą paczkę (aktualnie jest możliwość otwartej paczki przez 3 DNI)
-Na przelew czekamy 24 h od wysłania podsumowania, jeśli przelewu nie będzie zwalniamy towar
-Z zapłatą za zamówione rzeczy, klient musi czekać na nasze podsumowanie, jeśli Klient sam robi podliczenie zakupów i płaci za nie bez całkowitego podsumowania przez nas wcześniej, odsyłamy pieniądze na konto, ponieważ rzeczy, które zamówił mogą być już niedostępne
•Dane potrzebne do wysyłki:
-Imię i Nazwisko,
-adres wysyłki / numer paczkomatu,
-numer telefonu,
-adres e-mail
•Koszty wysyłek:
Paczkomat InPost: 14 zł
Kurier InPost: 17 zł
Kurier za pobraniem InPost: 20 zł
Zamówienia realizowane są w ciagu 2-3 dni roboczych.
•W razie pytań dot. zamówień, wysyłek itd. prosimy o wiadomość prywatną lub kontakt pod numerem 731 300 323
Sklepy stacjonarne:
•Rzeczy zamówione na dany sklep są dowiezione w ciągu 2/3 dni roboczych, jednak prosimy o wiadomość prywatną w celu ustalenia np. W jakich godzinach będzie dostępny produkt, czy będzie dostępny danego dnia.
•Zamówienia są odłożone na danym sklepie 5 dni, jeśli nie zostaną odebrane zostają zwolnione.
•Zwrot przy zakupach stacjonarnych: Klient ma możliwość zwrotu w ciągu 7 dni wraz z paragonem. Zwrotu można dokonać w sklepie, w którym zostały zrobione zakupy.
Zakupy na transmisji/w komentarzu/w wiadomości prywatnej jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Dziękujemy